| Subiectul anterior :: Subiectul urmator |
| Autor |
Mesaj |
antoneasca Membru junior

Data inscrierii: 28/Apr/2007 Mesaje: 22 Localitate: sandefjord
|
Trimis: 28/04/2007 15:56 Titlul subiectului: recunoasterea diplomelor universitare din romania |
|
|
as fi curioasa daca sunt recunoscute studiile medicale din romania
am terminat facultatea de medicina in romania acum aproape un an, dar nu stiu ce as putea face pentru a-mi echivala studiile in norvegia
daca e cineva care are asemenea cunostinte, a-si fi recunoscatoare sa primesc un raspuns |
|
| Sus |
|
 |
cristina Membru

Data inscrierii: 22/Feb/2007 Mesaje: 49 Localitate: Asker
|
Trimis: 01/05/2007 10:04 Titlul subiectului: |
|
|
exista o instituitie care se ocupa cu echivalarea diplomelor obtinute in strrainatate... indiferent daca sunt de medicina, inginerie , economice etc.
insitutia se cheama NOKUT, are site (cred) www.nokut.no.
acolo gasiti toate detaliiile, formular de aplicare, ce trebuie trimis etc..
eu am facut chestia asta in 2005, am trimis actele prin mai si am primit raspunsul prin noiembrie. am primit o hartie prin care mi se echivaleaza diploma de inginer cu un nr de credite in sistemul norvegian. mai cunosc persoane care au facut aceeasi chestie, si apoi s-au putut inscrie la un master, doctorat etc.
mai exista varianta, in cazul ca doriti sa va inscrieti la o univ norvegiana, sa contactati direct institutia respectiva, si ei vor studia actele si vor decide daca puteti fi admisa pt master, doctorat, specializrea dorita.
eu cred ca studiile medicale din romania sunt recunoscute aici, nu numai fiindca studiile tehnice sut f ok, dar eu sunt inscrisa la o doctorita de familie (fastlege) romanca! |
|
| Sus |
|
 |
Constantin Senior

Data inscrierii: 14/Feb/2007 Mesaje: 537 Localitate: Oslo
|
Trimis: 01/05/2007 14:00 Titlul subiectului: Re: recunoasterea diplomelor universitare din romania |
|
|
| antoneasca a scris: | as fi curioasa daca sunt recunoscute studiile medicale din romania